טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השכרת בריכה לאירוע

השכרת בריכה לאירועהשכרת בריכה לאירוע

רוצים לערוך אירוע ייחודי? אחת האפשרויות הטובות ביותר לכך היא לעשות מסיבת בריכה. מסיבות בריכה הן תמיד מסיבות כיפיות ומיוחדות שזוכרים לזמן רב. בנוסף תוכלו להוסיף מתנפחים ייחודיים ולשדרג את האירוע אפילו יותר. 

 

השכרת בריכה לאירוע- למה?

השכרת בריכה לאירוע הפכה לאחד הטרנדים המובילים בארץ. בין אם אתם מתכננים אירוע גדול ובין אם אתם מתכננים אירוע קטן ואינטימי, מסיבות בריכה יכולות להיות חגיגה מרשימה וכיפית במיוחד. ניתן לערוך מסיבות בריכה עבור כל מטרה- ימי הולדת, בת/ בר מצווה, חתונה, מסיבת רווקים/ רווקות, מסיבות סוף שנת הלימודים, אירועי חברה ועוד. 

כמובן שלמסיבת בריכה צריך את מזג האוויר המתאים. במידה ואתם חוגגים אירוע בחורף כנראה שלא יהיה מתאים לערוך אותו בבריכה שגם ככה אף אחד מהאורחים לא ייכנס אליה. אבל אם מדובר בעונת האביב או הקיץ, הבריכה תספק את הפתרון המושלם לצינון האורחים. כך תוכלו להנות מאווירה קיצית, רחצה במים צוננים וכיפיים, שתיית קוקטיילים על שפת הבריכה עם מוסיקה ברקע וכיבוד שיהפכו את המסיבה שלכם לחלומית. 

השכרת בריכה לאירוע- מה כדאי לבדוק?

השכרת בריכה לאירוע מצריכה בדיקה של כמה נתונים חשובים-

  • רישיון- חשוב לוודא שהמקום אותו אתם שוכרים מחזיק ברישיון עסק תקף וביטוח מלא לכל האורחים, למשך כל האירוע. 
  • כמות אנשים- לפני שאתם מתכננים את האירוע ושוכרים בריכה, חשוב לוודא שהבריכה מתאימה לכמות האורחים המתוכננת. במידה ואתם מתכננים אירוע של 100 אנשים חשוב לוודא שהבריכה מסוגלת להכיל כמות כזו מבלי עומס או תחושת צפיפות שיהרסו את האווירה. 
  • מה כלול- לא כל המקומות בהם יש בריכה מספקים מקומות ישיבה נוחים או אפשרויות לכיבוד. לכן, וודאו מראש מה כלול עם השכרת הבריכה, על מנת שתוכלו להיערך בהתאם. 
  • תוכנית האירוע- דבר נוסף שכדאי לבדוק לפני השכרת בריכה לאירוע הוא שהמקום אותו אתם מתכננים לשכור מתאים לתוכנית האירוע שלכם. לדוגמא, אם אתם מתכננים כחלק מהמסיבה לערוך קריוקי, חשוב לוודא כי המקום יכול לספק לכם את הדברים הדרושים לכך. 

 

השכרת בריכה לאירוע- איך מתארגנים לזה? 

במידה ואתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בבריכה יש להיערך בהתאם. תוכלו לערוך את האירוע ביום או בערב כאשר מתחם הבריכה נוח לשהייה ויש בו את השירותים הנחוצים כמו מקומות ישיבה נוחים, כיבוד, שירותים זמינים ועוד.

למתחם תוכלו להוסיף מה שתבחרו כך שהאירוע יהיה שלכם וייתן לכם את תחושת הייחודיות שלכם.

תוכלו לעצב את המקום בשלל סגנונות הכוללים פיזור בלונים על גבי במים, או נרות בתוך עששיות זכוכיות שתניחו ליד שפת הבריכה ויעניקו למקום עיצוב אלגנטי ורומנטי. 

השכרת בריכה לאירוע- מתנפחי מים

על מנת לשדרג את האירוע שלכם אפילו יותר, תוכלו לשכור מתנפחי מים שניתנים לשימוש במהלך הרחצה בבריכה. 

מתנפחי מים הם מתנפחים שמתאימים לשימוש במים- בבריכה או בים. הם מגיעים במגוון צורות, גדלים וקונספטים ייחודיים ומתאימים לכל מטרה ולכל גיל- בין אם מדובר באירוע של ילדים או של מבוגרים. ניתן לבחור מתנפחי מים בקונספטים שונים כך שיתאימו לאווירה של האירוע שלכם וישרתו אותה, כמו ווייפאאוט, הישרדות, מתנפחי אקסטרים, משחקי כדור ועוד. 

את מתנפחי המים תוכלו למקם היכן שתרצו, כאשר חשוב מאוד לפעול לפי הוראות הבטיחות. לדוגמא, במידה ומתנפחי המים מיועדים לאירוע של ילדים, כדאי לא למקם אותם במישור גבוה, על מנת לאפשר כניסה בטוחה וזהירה למתקן. 

כאשר שוכרים מתנפחי מים יש לקחת בחשבון כי למיקום המתקן יש חשיבות גדולה. לכל מתנפח צריך שיהיה מקור מים זמין ונקודת חשמל זמינה שתשמש עבור המפוח. לכן, במידה ואין מקור חשמל זמין חשוב לדאוג להשכרת גנרטור

כמו כן, עליכם לציין את גודל השטח עליו תוכלו לפרוש את המתנפח, לפני הזמנתו. קיימים מתנפחי מים להשכרה גדולים במיוחד, שמתאימים בעיקר למבוגרים ויכולים להתפרש על שטח של יותר מעשרה מטרים. לכן, חשוב לקחת בחשבון את גודל המתנפח ואת השטח שיש לרשותכם, כאשר שוכרים בריכה לאירוע. 

על מנת להוזיל את המחיר כמה שאפשר אנו ממליצים לכם לבחור בחבילות מים מיוחדות ולא במתנפח בודד. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. 

  • המחיר של מגלשות מים ינוע בין 200 ל-600 שקלים. 
  • המחיר של משחקי כדור מים יחל ב-700 שקלים. 
  • המחיר של מתנפחי מים עם קונספט יחל מ-600 שקלים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!