טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השכרת מתנפחים בזול

השכרת מתנפחים בזולהשכרת מתנפחים בזול

רוצים לשדרג את האירוע שלכם? הגיע הזמן לצאת מהקופסא. השכרת מתנפחים בזול מאפשרת לכם לשדרג את האירוע שלכם באופן משמעותי ומבטיחה לכם שהאירוע יהיה הנאה צרופה לכל המשתתפים. השכרת מתנפחים בזול מתאימה גם לילדים וגם למבוגרים בלי הבדל. 

 

מדוע כדאי לבצע השכרת מתנפחים בזול?

בואו נשאל את זה אחרת- למה לא לבצע השכרת מתנפחים בזול? 

מתנפחים הם מתקנים שמאפשרים לאורחי האירוע לשחק, להשתולל, לטפס ולקפוץ, כמובן בצורה בטוחה שלא תסכן אותם. המתנפחים מגיעים במגוון צורות, גדלים, עיצובים וקונספטים ייחודיים. תוכלו לבחור במתנפחים בצורות מסוימות כמו מטוסים או טירות, שמתאימים לילדים או במתנפחי אקסטרים בסגנון ווייפאאוט לדוגמא ועוד מגוון אפשרויות כך שהמתקן יתאים לאופי החגיגה שתרצו. 

השכרת מתנפחים מספקת לכם את הפתרון המושלם לאירוע מרשים במחירים נוחים, בין אם מדובר באירוע לילדים ובין אם מדובר במבוגרים, המתנפחים יספקו לאורחים תעסוקה מושלמת וזיכרונות מעולים.

כמו כן, בשונה מאטרקציות אחרות שניתן להוסיף לאירועים, המתנפחים ניתנים  להשכרה במחירים זולים במיוחד שלא יגררו אתכם להוצאות גבוהות ולא אפשריות. 

השכרת מתנפחים בזול- לאיזה גילאים? 

ניתן לשכור מתנפחים לכל מטרה ולכל גיל. בין אם מדובר ביום הולדת של הילד הקטן שלכם, אירוע בת מצווה, או אפילו חתונה. אז לאילו גילאים תמצאו מתנפחים?

  • גילאים 0-4- בדרך כלל הגיל בו מתחילים לשכור מתנפחים הוא גיל 3. מתנפחים אלה יהיו קטנים יחסית ולא יתנשאו לגובה רב. הם בטוחים, מגודרים וניתנים לשימוש במקומות חיצוניים (חצר הבית/ גן שעשועים ועוד). במתקנים אלה אתם יכולים להיות רגועים שהילדים בטוחים ולא יכולים ליפול מהמתקן. 
  • גילאי 4 ומעלה- מתנפחים בגדלים בינוניים. גם מתקנים אלה נחשבים לבטוחים לילדים- הם לא יוכלו לקפוץ או ליפול מחוץ למתקן. מתנפחים אלה ניתנים לשימוש במקומות חיצוניים. 
  • מתנפחים גדולים- המתנפחים הגדולים, או הרב גילאים, מתאימים למגוון רחב של גילאים כולל ילדים מגילאי 3. מתקנים אלה ניתנים לניפוח ולהפעלה עצמאית, כך שאתם יכולים לחסוך את העלות של הפעלת המתקן על ידי אדם חיצוני. 
  • מתנפחי מים ומגלשות- מתנפחי מים ומגלשות מים כיפיות שמתאימות גם לילדים וגם למבוגרים. יש מתנפחים המשלבים מסלולים, אתגרים, תחרויות, יציבות ועוד. ניתן לבחור במתנפחי מים בקונספט מסוים לפי בחירתכם. מתנפחי מים מתאימים לאירוע קיץ ומשדרגים כל מסיבה. 

 

היתרונות של השכרת מתנפחים בזול

קיימים יתרונות רבים להשכרת מתנפחים בזול. לפני ההשכרה חשוב מאוד לוודא שהחברה ממנה אתם שוכרים את המתנפחים פועלת ברישיון וכי המתנפחים עומדים בכל תקני הבטיחות. 

 

אירוע צבעוני

המתנפחים מאפשרים לכם בראש ובראשונה לצבוע את האירוע שלכם. הם צבעוניים ונראים מרחוק כך שכל האורחים שמגיעים לאירוע יבחינו בהם וייטענו באנרגיה המתאימה לחגיגה המושלמת. תוכלו  למקם את המתקן בכל מקום בו תבחרו ולהתאים את המתקנים לקונספט של האירוע. במידה ואתם לא יודעים מה המתנפחים שיתאימו לאירוע שלכם תוכלו להתייעץ עם חברת ההשכרה ולהתאים את המתקנים המושלמים לאירוע מושלם. 

 

מתאים לכולם

המחשבה הרווחת בקרב רוב האוכלוסייה היא כי אירוע עם מתנפחים הוא אירוע שמתאים לילדים. אבל תתפלאו לגלות שזה לא נכון בכלל. למעשה, אירועים רבים של מבוגרים ניתנים לשדרוג משמעותי על ידי הוספת מתנפחים. ניתן לשכור מתנפחים לחתונות, לאירועי חברה, ערבי גיבוש וימי הולדת לכל גיל. יש מתנפחים שמתאימים רק למבוגרים, יש מתנפחים שמתאימים רק לילדים וכמובן שיש מתנפחים שניתנים לשילוב וכך תוכלו להתגבש כמשפחה. 

חבילות מוזלות

כיום ניתן לשכור מתנפחים במחירים נוחים במיוחד. תוכלו למצוא מתנפחים בהטבות והנחות וכמובן להוזיל עלויות על ידי השכרת חבילות מיוחדות. במקום לשכור מתקן בודד תוכלו לשכור חבילה במחיר נוח במיוחד. החבילות מגיעות במגוון רחב של אפשרויות כולל קונספטים שונים שמאפשרים לכם להוסיף דוכני אוכל, מוסיקה ועוד. 

 

שובר שגרה

המתנפחים מפיחים חיים באירוע שלכם. הם שוברים את השגרה של האירועים הרגילים. במקום לחגוג כמו כולם אתם נהנים מאירוע מיוחד שייזכר לזמן רב ויספק לכל האורחים זיכרונות וחוויות מרגשות. המתנפחים מאפשרים לכם לצאת מהכלים ולהוציא אנרגיות, בין אם מדובר באירוע של ילדים ובין אם מדובר באירוע של ילדים. בנוסף, המתנפחים מהווים תעסוקה לאורחים שלכם. במקום לחשוב כיצד להעסיק את האורחים במשך כמה שעות, תוכלו לשכור מתנפחים שיעסיקו את האורחים עבורכם. 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!