טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

מתנפחים גדולים להשכרה

מתנפחים גדולים להשכרהמתנפחים גדולים להשכרה

מי לא אוהב לקפוץ, לרוץ לשחק ולהנות בלי דאגות על הראש? ממש כמו ילדים. מתנפחים גדולים מאפשרת לעשות זאת. גם מבוגרים יכולים "לחזור אחורה בזמן" על ידי המתנפחים ולשחק בכיף. מתנפחים גדולים להשכרה יכולים לשדרג כל אירוע, גם אם מדובר על אירוע חברה או על גיבוש עובדים, מה שיכול להיות אירועים לא מאוד כיפיים. יש סוגים שונים של מתנפחים גדולים להשכרה. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מתנפחים גדולים להשכרה- גם למבוגרים?

התשובה היא כן! זה נכון שהמחשבה הרווחת בקרב רוב האוכלוסייה היא שאירוע עם מתנפחים הוא אירוע שמתאים לילדים אך זה לא נכון בכלל. תופתעו לגלות שקיימים מתנפחים גדולים שמתאימים גם למבוגרים. יש חברות השכרה שמתאימות אטרקציות ומתנפחים במיוחד למבוגרים.  

המתנפחים הגדולים מתאימים למבוגרים בעיקר בזכות היכולת שלהם לשאת משקלים גדולים. אך לא רק. כאשר אתם חושבים על מתנפחים אתם מדמיינים מקפצה גדולה שאחרי דקה של קפיצה כבר לא יהיה לכם את הכוח להמשיך. אך זה לא נכון בכלל. קיימים מתנפחים במגוון צורות וקונספטים ייחודיים שיכולים להתאים במיוחד למבוגרים. לדוגמא, מתנפחים בסגנון אקסטרים, הישרדות או ווייפאאוט. במתנפחים אלה אתם יכולים לבצע תחרויות שיהפכו את המשחקים למעניינים ויגבשו בין משתתפי האירוע. תוכלו לבחור בכדור אוויר ענק אליו נכנסים ומתגלגלים, מתנפחים מסוג נינג'ה, מתנפחי מים, קירות טיפוס ועוד. בואו נגיד שאין סוף לאפשרויות ואתם יכולים לבחור את המתקן המתאים ביותר לאירוע שלכם ולאורחים שלכם. 

 

מתנפחים גדולים להשכרה- החשיבות של הבטיחות

כאשר מבצעים השכרה של מתנפחים בכלל ומתנפחים גדולים בפרט חשוב מאוד לוודא כי הם עומדים בתקני הבטיחות השונים. קיימות חברות רבות המעניקות שירותי השכרה של מתנפחים לכן חשוב לוודא כי אתם שוכרים את המתנפחים מחברה מקצועית הפועלת עם רישיון. כמו כן, וודאו כי המתנפחים עברו את הבדיקות הנדרשות וכי הם עומדים בתקני הבטיחות השונים. 

מלבד כך, חשוב מאוד לנהוג באמצעי הבטיחות בעלייה למתקנים-

  • כיסים ריקים- לפני העלייה למתקן חשוב מאוד לוודא כי הכיסים שלכם ריקים לחלוטין, במיוחד מדברים חדים כמו מפתחות או עטים לדוגמא שיכולים לגרום לפגיעה. 
  • התאמת המתקן לגיל ולכמות האנשים- חשוב מאוד להתאים את המתקנים שאתם שוכרים לגילאים של אורחי האירוע ולכמות שלהם. 
  • רווחים בין מתקן למתקן- במידה ואתם שוכרים מספר מתקנים שונים חשוב מאוד לוודא כי אתם שומרים על רווחים מספיקים בין מתקן למתקן. אי שמירה על רווחים יכולה ליצור עומסים ולגרום לסכנות שונות. 

 

מתנפחים גדולים להשכרה או רכישה?

האם כדאי לשכור את המתנפחים או לרכוש אותם? התשובה לשאלה זו תלויה בתדירות השימוש שלכם במתנפחים. אם מדובר על שימוש חד פעמי או אפילו על תדירות יחסית גבוהה של פעם בחודש התשובה היא חד משמעית- השכרה עדיפה על רכישה. המתנפחים הגדולים הם יקרים יותר מהמתנפחים האחרים. כמו כן, הם מצריכים מקום אחסון גדול כיוון שתופסים הרבה חלל. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שההפעלה שלהם לא תמיד פשוטה והם מצריכים איש הפעלה חיצוני, לכן במידה ותרכשו אותם יכול להיות מצב בו לא תצליחו להפעיל אותם בכוחות עצמכם. 

השכרת מתנפחים גדולים היא עדיפה מכמה סיבות. מבחינת המחיר תוכלו לשכור מתנפחים בהטבות ובהנחות שמגיעים במחירים די נוחים. כמו כן, לא תאלצו לאחסן את המתנפחים ולקנות עבורם מפוח, גנרטור וכלים נוספים שמגיעים עם ההשכרה. בנוסף, במידה ואתם שוכרים כמה פעמים בשנה, תוכלו כל פעם לשכור מתנפח אחר וכך להנות ממתקנים אחרים בכל אירוע. 

מה המחיר של מתנפחים גדולים להשכרה?

המחיר של מתנפחים גדולים להשכרה משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו כמות המתקנים, אורך זמן ההשכרה, גודל המתקן, סוג המתקן, קונספט ייחודי, האם יש צורך בגנרטור, האם יש צורך באיש הפעלה חיצוני, עלויות הובלה שמשתנות בהתאם למיקום שלכם ועוד. בדרך כלל המחיר ינוע סביב כמה מאות שקלים בודדים עבור מתקן. יש לקחת בחשבון שלעתים יכולות להיות עלויות נלוות. לדוגמא, במידה ואתם מתכננים לערוך את האירוע בטבע, יהיה עליכם להוסיף כסף עבור גנרטור שיהווה את מקור החשמל. יש מתקנים שיעלו כמה מאות שקלים בודדים כמו כדורים מתנפחים ויש מתקנים שיעלו יותר כמו מתקני אקסטרים איכותיים. לרוב ההשכרה תהיה לפי יום. כאשר מדובר על שימוש ארוך או קצר יותר המחיר יכול להשתנות בהתאם.

אז מה היה לנו בכתבה:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!