טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השכרת ציוד לימי הולדת

השכרת ציוד לימי הולדתהשכרת ציוד לימי הולדת

בעבר, ימי הולדת היו נחגגים עם כיבוד קל, מוסיקה ועוגה. אך היום האפשרויות לחגיגות ימי הולדת רק הולכות ומתרחבות. גם בחצר הבית תוכלו לחגוג ימי הולדת ייחודיים שיספקו חוויות מרגשות לאורחים עם זיכרונות שיישארו לזמן רב. 

 

השכרת ציוד לימי הולדת- אירוע בחצר

אם יש לכם חצר גדולה או בינונית, היא יכולה להיות המקום המושלם לחגוג את יום ההולדת שלכם או של הילדים שלכם. במקום לשכור אולם יקר, תוכלו לשכור ציוד מתאים ולהפוך את החצר שלכם למקום המושלם לחגיגת יום הולדת. 

השכרת ציוד לימי הולדת- מה חשוב באירוע בחצר?

קודם כל חשוב מאוד לדעת מה גודל האירוע המתוכנן והאם הוא מתאים לגודל החצר שלכם. ככל שהחצר גדולה יותר כך היא יכולה להכיל יותר אנשים ולהפך. לכן, לפני שאתם ממהרים לתכנן אירוע גדול עם המון אנשים, וודאו כמה אנשים יכולים להיכנס בחצר שלכם כך שלא תהיה תחושת עומס וצפיפות אלא שיהיה כיף ואוורירי. 

כמו כן, כאשר חוגגים יום הולדת בחצר או בגינה הציבורית או בטבע, חשוב מאוד להתארגן על ציוד מתאים. 

 

מה נדרש בהשכרת ציוד לימי הולדת? 

כאשר שוכרים ציוד לימי הולדת יכולים להתפרע ולשכור מתנפחים מיוחדים או שלל אטרקציות שישדרגו את האירוע ויהפכו אותו לבלתי נשכח. אך לפני שחושבים על האטרקציות, חשוב קודם כל לשכור ציוד בסיסי. 

  • שולחנות וכיסאות- שולחנות וכיסאות הם הציוד הבסיסי ביותר הנדרש לחגיגת יום הולדת. גם אם אתם מתכננים אירוע בופה בו יהיה שולחן מרכזי ממנו האורחים ייקחו את האוכל, כדאי שיהיו כיסאות נוחים ומספר שולחנות שניתן יהיה לאכול בנוחות. 
  • חימום או קירור- אירוע בחוץ יכול להיות חוויה מדהימה במזג האוויר המושלם. אך מה עושים אם יום ההולדת שלנו הוא בימי הקיץ החמים או בימי החורף הקרים? לשם כך, תוכלו לשכור מזגנים ניידים או מאווררים גדולים שיספקו קירור בימים החמים או פטריות חימום כיפיות שיאפשרו להתחמם בימים הקרים. 
  • גנרטור- במידה ואתם חוגגים את יום ההולדת בפארק או בחיק הטבע אתם צריכים לדאוג למקור חשמל זמין. הגנרטור מהווה את הפתרון האידיאלי לכך. ניתן לבחור בגנרטור המתאים לכם ביותר בהתחשב בהספק החשמל הנדרש ועוד. 
  • אוהלי אירועים- כאשר חוגגים יום הולדת בחוץ בין אם מדובר על חצר הבית, על הפארק הקרוב או על מקום יפהפה בחיק הטבע יכולים לשכור אוהל אירועים. האוהל יכול לספק מראה אלגנטי וייחודי לחגיגה שלכם. כמו כן לאוהלים יש יתרונות פרקטיים- הם מספקים צל כאשר האירוע מתקיים בשעות היום, הם יכולים להגן מפני רוחות או מפני גשמים במידה והאירוע מתקיים בעונת הסתיו או החורף וכמובן שהם ניתנים לחימום או לקירור במהירות. במידה ואתם מעוניינים בפתרון הצללה אחר במקום אוהל אתם יכולים לשכור רשתות הצללה, שמשיות או גזיבו. 
  • סכו"ם- וכמובן איך אפשר לשכוח את הסכו"ם ואת ציוד האכילה? מגוון צלחות (מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח), מזלגות, סכינים, כפות, כפיות, כוסות (שתייה קלה, יין, קפה) ועוד.
  • ציוד הושבה נלווה- במידת הצורך, ניתן לשכור ציוד הושבה נלווה כמו שולחנות וכסאות בר, פוטונים זוגיים, שולחנות וכסאות קפה ועוד. 
  • ציוד משלים– תאורה, ציוד למוסיקה, כספת לצ'קים ועוד.

השכרת ציוד לימי הולדת- כמה זה עולה?

לא ניתן  לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי כיוון שזה תלוי בציוד שאתם בוחרים ובכמות הנדרשת לאירוע שלכם. ריכזנו לכם ממוצע מחירים לסוגי ציוד שונים-

  • המחיר להשכרת שולחנות ינוע 30 ל-100 שקלים לשולחן.
  • המחיר להשכרת כסאות ינוע בין 5 ל-25 שקלים לכיסא. 
  • המחיר להשכרת פטריית חימום ינוע בין 190 ל-270 שקלים לפטרייה. 
  • המחיר למזגן נייד ינוע בין 300 ל-1,500 שקלים למזגן.

 

השכרת ציוד לימי הולדת- אטרקציות

מלבד לציוד הבסיסי שניתן לשכור לימי הולדת, תוכלו לשכור אטרקציות ייחודיות שישדרגו את האירוע ויהפכו אותו למיוחד ובלתי נשכח. ריכזנו לכם מספר דוגמאות-

  • מתנפחים- מתנפחים מגיעים בשלל צורות, גדלים וקונספטים. תוכלו לבחור במתנפחי מים, במתנפחי אקסטרים, בקונספטים ייחודיים כמו ווייפאאוט, הישרדות, משחקי כדור ועוד. למתנפחים להשכרה 
  • עמדת צילום- עמדות צילום תמיד משדרגות אירועים. הן מספקות מזכרות כיפיות שנשארות לשנים רבות. ניתן לשכור עמדות צילום ייחודיות הכוללות קונספטים ייחודיים ורקעים מיוחדים שניתנים לבחירה על גבי מסך ירוק. 
  • שולחנות משחק- תוכלו לבחור מבין מגוון שולחנות משחק שונים כמו הוקי אוויר, פינג פונג, כדורגל שולחן ועוד. 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!