טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

ביטוח ביטול טיסה – מה זה, למה אנחנו צריכים את זה ואיפה לרכוש אותו?

אחת הרכישות המרגשות ביותר שאנו עושים בכספנו, היא רכישת כרטיס טיסה. לא משנה לאיזה יעד ולכמה זמן, כל נסיעה היא דבר מרגש שאנו מצפים לה בקוצר רוח. בין אם מדובר בכרטיס טיסה לטיול אחרי צבא, בין אם מדובר בטיול משפחתי ובין אם מדובר בסופשבוע זוגי ביעד מסוים.

לצערנו, לא תמיד התוכניות יוצאות כמו שאנחנו מתכננים ורוצים. דברים קורים ואנחנו נאלצים לוותר על הנסיעה ולבטל את כרטיס הטיסה. בשביל לא להפסיד כסף על הכרטיס, הדבר הנכון מבחינתנו לעשות זה לרכוש ביטוח שיכסה אותנו במקרה של ביטול.

ביטוח ביטול טיסה הוא דבר מאוד נפוץ היום, שכן לצערנו, לא פעם אנחנו נאלצים לבטל כרטיסי טיסה שרכשנו בגין סיבות שונות, בין אם הן קשורות אלינו באופן אישי, משפחתי, ובין אם הן קשורות למצב ביטחוני או אחר. בישראל אנחנו מכירים את הסיטואציה, דרך מקרים בהם אנשים רכשו כרטיסי טיסה וגילו שהם קיבלו צו 8 באופן מיידי. בזכות ביטוח ביטול טיסה, הם יכלו לקבל החזרים כספיים על כך שנאלצו לבטל את הכרטיס ולא היו צריכים להתמודד עם הפסד כלכלי.

מה זה ביטוח ביטול טיסה ומתי אפשר להפעיל אותו?

לפני שנסביר מה זה בדיוק ביטוח ביטול טיסה ומתי אפשר להפעיל אותו, חשוב לציין, לא מדובר על מקרים בהם החברה עצמה מבטלת. אז היא אחראית על כך שהלקוח יקבל החזר כספי, טיסה חלופית או פיצוי אחר.

ביטוח ביטול טיסה מתייחס למקרים בהם הלקוח הוא זה שמבטל את הטיסה בגין סיבות מסוימות, כל עוד הן מופיעות בפוליסה ובגללן הוא יכול לקבל את כספי הביטוח. כמו כן, עליו לוודא שהוא מבטל את הטיסה במועד שנקוב בפוליסה (שעות או ימים לפני הטיסה). צריך לציין שבמקרים מסוימים הפוליסה תחול רק מספר ימים אחרי רכישת הכרטיס ולא באופן מיידי עם רכישתו.

בפוליסה מצוין במפורש, סכום הכסף אותו יקבל המבוטח על ביטול הטיסה. לא מדובר ב-100 אחוז מהסכום אלא בחלק אחר, משמעותי אף הוא. חשוב לציין עוד, שכל פוליסה נמכרת בסכומים שונים, בהתאם לתנאי החברה המבטחת ובהתאם לאופי השירות שהיא מקנה ללקוח.

ביטוח ביטול טיסה יכול לשרת כל אדם, בפרט מי שרוכש כרטיסי טיסה למועד מאוד מאחור, וחושש שמא הוא ייאלץ לבטל את הטיסה מסיבה מסוימת.

איפה אפשר לרכוש ביטוח ביטול טיסה?

בעיקרון, לא חייבים לפנות לחברת ביטוח בשביל זה. אפשר לפנות אל חברת כרטיס אשראי המציעה שירות דומה ללקוחות שלה. החברה מספקת לא רק אופציה לרכוש ביטוח ביטול טיסה אלא גם נותנת הטבות ללקוחות שלה בהתאם לסוג הפוליסות שהם רוכשים. לכן מוטב לבדוק תחילה מה מציעים לכם בחברת האשראי איתה אתם עובדים.

ביטול טיסה

אז מה היה לנו בכתבה:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!