טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

השכרת מתנפחי מים

השכרת מתנפחי מיםהשכרת מתנפחי מים

רוצים אירוע מטורף שייזכר לשנים רבות? השכרת מתנפחי מים יכולה בהחלט להעניק לכם אירוע כזה. בין אם מדובר באירוע שמיועד לילדים, למבוגרים או המשלב בין ילדים למבוגרים, מתנפחי מים ישדרגו אותו ויהפכו אותו להנאה צרופה אם המון זיכרונות טובים ומצחיקים למשתתפים. 

 

מדוע לבצע השכרת מתנפחי מים?

מתנפחי מים הם מתנפחים שמתאימים לשימוש במים- בבריכה או בים. הם מגיעים במגוון צורות ומתאימים לכל מטרה. תוכלו לבחור מתנפחי מים בקונספטים שונים כך שיתאימו לאווירה של האירוע שלכם וישרתו אותה. מתנפחי המים יכולים לספק לכם אירוע מושלם ועל הדרך לגרום לילדים שלכם לשחק בחוץ.

הילדים של פעם היו משחקים בחוץ, מהבוקר עד הערב ובדרך כלל לא היה מה שיחזיר אותם הביתה. הילדים של היום לעומת זאת, יושבים הרבה בבית. הטכנולוגיה והמסכים מאפשרים להם לשחק עם חברים מבלי לצאת מהבית. השכרת מתנפחי מים יכולה להיות הסיבה של הילדים לעזוב את המסכים. 

השכרת מתנפחי מים- דגשים חשובים

לפני שאתם שוכרים מתנפחי מים לאירוע הקרוב, יש מספר דגשים חשובים שכדאי לקחת בחשבון-

תקני בטיחות

כל מתנפח חייב לעבור בדיקות שונות כל תקופת זמן מסוימת שיאשרו את תקינותו המוצר. החשיבות של תקני הבטיחות עולה פי כמה וכמה כאשר מדובר במתנפחי מים שישמשו ילדים.

לכן, חשוב מאוד לבחור נכון את החברה ממנה אתם שוכרים את המתנפחים. קיימות מספר חברות מובילות בארץ המספקות שירותי השכרה של מתנפחי מים. חשוב לבחור בחברה מקצועית ולוודא כי החברה פועלת עם רישיון מתאים וכי כל המתנפחים שברשותה עומדים בתקני הבטיחות השונים.

ייעוץ

לפני  השכרת המתנפחים, חשוב לקבל ייעוץ מחברת ההשכרה. הייעוץ יכול למנוע פציעות של משתתפי האירוע. חשוב לעקוב אחר כל אמצעי הבטיחות שהחברה מסבירה לכם עליהם ולהתאים את המתקן למספר האנשים באירוע וכמובן לגילאים שלהם. 

מיקום המתקן

כאשר שוכרים מתנפחי מים יש לקחת בחשבון כי למיקום המתקן יש חשיבות גדולה. לכל מתנפח צריך שיהיה מקור מים זמין ונקודת חשמל זמינה שתשמש עבור המפוח. אם אתם חוגגים ביער לדוגמא ומזמינים את המתנפח לשם, חשוב לדאוג לגנרטור שיספק חשמל. 

שטח המקום

קיימים מתנפחי מים גדולים במיוחד, שמתאימים בעיקר למבוגרים ויכולים להתפרש על שטח של יותר מעשרה מטרים. לכן, חשוב לקחת בחשבון את גודל המתנפח ואת השטח שיש לרשותכם. עליכם לציין את גודל השטח עליו תוכלו לפרוש את המתנפח, לפני הזמנתו.

ניתן למצוא מתנפחים בגודל שמתאים לשימוש גם בחצר הבית שלכם, לכן חשוב שתדעו מה אתם רוצים ומה השטח העומד לרשותכם וחברת ההשכרה תעזור לכם להתאים את המתנפח הטוב ביותר לשם כך. 

במידה ואתם רוצים להזמין מתקנים גדולים או מספר מתקנים שונים חשוב לוודא עם חברת ההשכרה את גודל השטח הנדרש לאותם מתקנים. יש לקחת בחשבון שחשוב לשמור על רווחים בין מתנפח למתנפח על מנת שלא ייווצרו עומסים שיכולים להוביל לסכנות. 

השכרת מתנפחי מים עם קונספט

מתנפחי מים להשכרה מגיעים במגוון צורות ועיצובים הכוללים קונספטים ייחודיים כך שתוכלו להתאים את המתנפח לאירוע. תוכלו לבחור במתנפחי מים בקונספטים של ימי הולדת וקונספט של אירוע חברה, מתנפחים שמתאימים רק לילדים, רק למבוגרים או גם וגם. תוכלו לבחור בקונספטים מיוחדים כמו הישרדות, מתנפחי אקסטרים, משחקי כדור ועוד. 

חשוב להבין שאתם לא מתחייבים לכלום. תוכלו בכל אירוע לשכור דגמים אחרים. לכל אירוע יש את הקונספט המיוחד שלו ותוכלו להתאים את מתנפחי המים לכך. 

אם אתם בוחרים במתנפחי מים עם קונספט אז חשוב להיות ספציפיים עם הקונספט שאתם בוחרים. 

במידה ואתם לא בטוחים מה הקונספט המתאים ביותר לאירוע שלכם, תוכלו להתייעץ עם המומחים שיעזרו להתאים את הקונספט לאירוע ולהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. אנחנו כאן לכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר עבורכם. 

 

השכרת מתנפחים מים או רכישה?

אנשים רבים מתלבטים האם כדאי לשכור את מתנפחי המים או שאולי כדאי לרכוש אותם. כמובן שהתשובה תלויה בתדירות השימוש במתנפחים. אם אתם מתכננים להשתמש במתנפחים באופן קבוע, או לאורך זמן רב, אולי כדאי לכם לחשוב על אופציית הרכישה. 

אך במידה ואתם מתכננים להשתמש במתנפחים באופן חד פעמי עבור אירוע ספציפי, אין סיבה לחשוב על אופציית הרכישה. קיימים מחירים נוחים מאוד להשכרת מתנפחים, כמובן בהתאם לגודל המתקן ולסוג שלו. 

אז מה היה לנו בכתבה:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!