טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

מגלשת מים מתנפחת

מגלשת מים מתנפחתמגלשת מים מתנפחת יכולה להפוך את האירוע שלכם מאירוע שגרתי לאירוע מיוחד ובלתי נשכח.  בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר במבוגרים, מגלשת מים יכולה לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו לחלום. חברות רבות מעניקות מגלשות מתנפחות להשכרה שמתאימה לכל הגילאים במחירים נוחים. 

 

מגלשת מים לאירועים מיוחדים

מגלשת מים מתנפחת היא למעשה מתקן מתנפח. היא מגיעה במגוון צורות וגדלים ומתאימה לכל מטרה. תוכלו לבחור מגלשת מים מתנפחת במגוון קונספטים שונים כך שיתאימו לאווירה של האירוע שלכם וישרתו אותה. 

את מגלשת המים תוכלו למקם היכן שתרצו, כאשר חשוב מאוד לפעול לפי הוראות הבטיחות. לדוגמא, במידה במדובר באירוע שמתאים לילדים, כדאי לא למקם את מגלשת המים במישור גבוה, על מנת לאפשר כניסה בטוחה וזהירה למתקן. 

מגלשת מים מתנפחת ניתנת לשימוש גם באולמות אירועים, כאשר היא ממוקמת בדרך כלל ברחבה בחוץ. 

מגלשת מים מתנפחת עם קונספט

מגלשת מים מגיעה במגוון צורות ועיצובים הכוללים קונספטים ייחודיים כך שתוכלו להתאים את המגלשה לאירוע. תוכלו לבחור במגלשת מים בקונספטים של ימי הולדת או קונספט של אירוע חברה, מגלשת מים שמתאימה רק לילדים, רק למבוגרים או גם וגם. תוכלו לבחור בקונספטים מיוחדים כמו הישרדות או אקסטרים, תוכלו לבחור בעיצובים מיוחדים כמו נסיכות, מטוסים, מכוניות, טירות ועוד. 

חשוב להבין שאתם לא מתחייבים לכלום. תוכלו בכל אירוע לשכור דגמים אחרים. לכל אירוע יש את הקונספט המיוחד שלו ותוכלו להתאים את מגלשת המים המתנפחת לכך. 

אם אתם בוחרים במגלשת מים עם קונספט אז חשוב להיות ספציפיים עם הקונספט שאתם בוחרים. במידה ואתם לא בטוחים מה הקונספט המתאים ביותר לאירוע שלכם, תוכלו להתייעץ עם המומחים שיעזרו להתאים את הקונספט לאירוע ולהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. אנחנו כאן לכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר עבורכם. 

 

מיקום המתקן

כאשר שוכרים מגלשת מים יש לקחת בחשבון כי למיקום המתקן יש חשיבות גדולה. מגלשות מים מצריכות מקור מים זמין ונקודת חשמל זמינה שתשמש עבור המפוח. אם אתם חוגגים בחיק הטבע לדוגמא, חשוב לדאוג לגנרטור

כמו כן, עליכם לציין את גודל השטח עליו תוכלו לפרוש את מגלשת המים המתנפחת, לפני הזמנתה. 

 

מה השטח הנדרש?

קיימות מגלשות מים מתנפחות גדולות מאוד, קיימות כאלה בינוניות וכאלה קטנות יחסית. בסופו של דבר אתם מתאימים את המגלשה המתנפחת לצרכים שלכם ולמה שמתאים לכם. אתם תוכלו למצוא מגלשת מים שמתאימה לשימוש גם בחצר הבית שלכם, ולכן חשוב שתדעו מה אתם רוצים ומה השטח העומד לרשותכם וחברת ההשכרה תעזור לכם להתאים את מגלשת המים המתנפחת המתאימה ביותר לשם כך. 

במידה ואתם רוצים להזמין מספר מתקנים שונים חשוב לוודא עם חברת ההשכרה את גודל השטח הנדרש לאותם מתקנים. יש לקחת בחשבון שחשוב לשמור על רווחים בין מתנפח למתנפח על מנת שלא ייווצרו עומסים שיכולים להוביל לסכנות. 

 

מגלשת מים להשכרה או לרכישה?

אנשים רבים מתלבטים האם כדאי לשכור מתנפחי מים או שאולי כדאי לרכוש אותה. כמובן שהתשובה תלויה בתדירות השימוש. אם אתם מתכננים להשתמש במגלשת המים באופן קבוע, או לאורך זמן רב, אולי כדאי לכם לחשוב על אופציית הרכישה. 

אך במידה ואתם מתכננים להשתמש במגלשת המים באופן חד פעמי עבור אירוע ספציפי, או אפילו פעם בכמה חודשים, אין סיבה לחשוב על אופציית הרכישה. קיימים מחירים נוחים מאוד להשכרת מגלשות מים מתנפחות, כמובן בהתאם לגודל המגלשה ולסוג שלה. 

מה המחירים של מגלשת מים מתנפחת?

אין מחיר קבוע עבור מגלשות מתנפחת להשכרה כיוון שהמחיר מושפע מגורמים שונים כמו סוג המתקן, גודל המתקן, משך זמן ההשכרה, האם יש צורך באיש הפעלה חיצוני, האם אתם צריכים הובלה ועוד.  

על מנת להוזיל עלויות מומלץ לבחור בחבילות מים מיוחדות ולא במתנפח בודד. כאשר מדובר על חבילות של כמה מתקנים תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים. 

  • המחיר עבור מגלשת מים מתנפחת ינוע בין 200 ל-550 שקלים, בהתאם לגודל המגלשה.
  • המחיר עבור מגלשת קצף ינוע בין 250 ל-600 שקלים, בהתאם לגודל המגלשה.
  • המחיר עבור מגלשת גלים ינוע בין 260 ל-600 שקלים, בהתאם לגודל המגלשה. 
  • המחיר עבור כדורסל מים ינוע בין 500 ל-800 שקלים. 
  • המחיר עבור כדורגל מים 600 ל-800 שקלים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!